keskiviikko 10. kesäkuuta 2015

Treenit 10.6.15 ⚽

Moi! Pitkästä aikaa kuvallinen treenipostaus, ja tällä kertaa kuvia onkin paljon! Vaikka tosin kovin monipuoliset treenit ei tänään ollut. Eli tein taas tuohon yhen animaation, koska kuvia kahdesta ekasta harjoitteesta ei ollut. Muuten kuvia kyllä riittää.

Eli aloitettiin niin että mentiin kahteen jonoon. Valmentajamme laittoi meille siihen tikkaat ja neljä sellasta matalaa aitaa. Ensin mentiin tikkailla kaksi askelta yhteen väliin ja aidat hypittiin tasajalkaa. Sitten tikkailla mentiin siksakkia, eli aina kaksi keskelle ja yksi sivuun, ja aidat hypittiin yhdellä jalalla. Lopuksi vielä tikkailla mentiin sivuttain niin, että kaksi eteen, keskelle ja taakse. Aidat taas hypättiin niin, että joka hypyssä käännyttiin 180 astetta.
Sitten otettiin mukaan maali ja laukaukset. Eli tässä mentiin koko ajan niin että tikkailla kaksi askelta jokaiseen väliin ja aidat hypättiin tasajalkaa. Vasemmalla oli meidän valmentaja syöttämässä meille, ja siitä piti sitten laukoa pallo verkkoon. Mä en siinä onnistunu kun kerran, sitäkin enemmän kolistelin tolppia..:D Alla havainnollistava animaatio.
Oranssi = valmentaja
Sininen = pallo
Vihreä = pelaaja
Keltainen = aidat
Punainen = tikkaat
(En tiedä mitä mä tein väärin, mutta animaation tausta näkyy valkoisena, jolloin maali ei näy, mutta tosiaan tuosta tuo pallo lentää maaliin:D)
 
Sitten alotettiin pelaaminen. Pelasin ekan puolituntisen maalissa, ja olin oikeestaan aika tyytyväinen mun maalivahin suoritukseen. Sain pallot hyvin kiinni ja venyinkin aika mataliin palloihin. Vaikka no mä päästin kolme mutta nekin oli vähän semmosia etten oikeen tajunnut missä pallo oli. Yhteen en ehtinyt ja kaks muuta meni mun näppien kautta maaliin:D Maaliavaukset meni varsinkin käsistä reilusti kentän ulkopuolelle kun pelattiin 1/4 kentällä, kun oon tottunu puolikkaaseen:D Mutta kuitenkin ihan tyytyväinen oon. Alla kuvia siitä kun olin maalivahti.
Pidettiin lyhyt juomatauko ja sitten jatkettiin peliä, meikä siirtyi kärkeen. Ja voi herranjestas mitä vetoja! Mä pääsin ihan avopaikkoihin ja nekin mä mokasin vetämällä yli tai ohi. Vedot ja yleensäkin potkujen sihti on ollu mulla täysin hukassa nyt viime aikoina. Mutta ainakin pelasin itteni tilanteisiin, siinä mielessä oon aika tyytyväinen. Mutta nyt hei niitä kuvia kehiin, kerrankin kun niitä on!
Loppuun vielä niitä perinteisiä hauskempia otoksia...:D
Kiitos kun luit postauksen, huomisesta pelistä saattaa tulla jotain postausta jos saan kuvaajan paikalle:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti