torstai 14. toukokuuta 2015

JoKi/punainen - TiPS/vihreät 14.5.15 (0-5) ⚽️

Moi! Saatte taas kuvallisen postauksen tänpäivän pelistä, koska kuvaaja tuli paikalle, tosin tällä kertaa vähän eri henkilön kädenjälkeä, ja kuvia ei ole kovinkaan paljoa, mutta hei, kuvat on kuvia ja (lähes) kaikki kelpuutetaan. Pahoittelen joidenkin kuvien laatua, mutta jouduin aika paljon zoomaamaan photarissa että en näy vaan pienenä pisteenä:D Mutta ei muutakun itse asiaan!

Eli pelattiinkin tänään punaisella kentällä, eli isommalla kun mitä yleensä. Tulin kentälle n. 15 yli kaksi, koska meiän ainakin pitää tulla vähintään 45 min ennen pelin alkua kentälle. No sitten aloitettiin lämpät. Ensin ihan normi pallottomat. Sitten kun tuli pallollisten aika niin mentiin yhdessä ekan puoliajan maalivahdin kanssa lämppäämään toisiamme (taino itse asiassa mä lämppäsin sitä). Vedin ja heittelin siinä, ylä ja alanurkkia. Sitten mentiin kattomaan pelipaikat. Ite pelasin koko ekan puoliajan (siis senn ajan mitä olin kentällä) kärjessä. Muutaman hyvän läpisyötön sinne sain, ja yhden maalinkin tein. MUTTA. Se helvetin paitsio. Ja mua HARMITTI! No peli jatkui niiden vaparilla eikä maalia tietenkään hyväksytty. Oikeestaan tosta ekasta puoliajasta en ton tarkemmin muista. Alla joitain kuvia ekalta puoliajalta.

Toisella puoliajalla aloitin maalissa. Sain muuten ihan uuden molarinpaidan, mulle tilattiin semmonen koska ne muut oli mulle auttamattomasti pieniä:D Kaksi päästin, toiseen osuin, ja luulinkin sen torjuneeni, koska siinä ehkä metri maalista eteenpäin on semmonen valkonen viiva. Kun meiän normaalikentällä maali on sillä valkosella viivalla niin mä oon niin tottunu siihen että olin pikkasen liian edessä ja pääsi menemään maaliin. Toisen maalin päästin kun en voinut ottaa sitä kiinni, kun mulla yhdessä torjunnassa väänty sormi senverran pahasti. Yritin sitten yhdellä kädellä sitä torjua maalin yli, mutta eihän se onnistunu joten maaliin se meni. No siinä vaiheessa huusin sitten että mun on pakko tulla pois, eihän tästä mitään tuu että tommoset menee sisään. No pääsin kuin pääsinkin pois, ja sormeen laitettiin kylmää, sitten pidettiin hetken kylmäpussia, ja vielä lopuksi laitettiin side. No kysyin että pääsisinkö mä vielä kenttäpelaajaksi kun ei toi sormi sitä estä, ja pääsin takaisin kärkeen. Siitä mulla ei sen erityisemmin oo mitään sanottavaa, kun että menin vastustajaan kiinni aktiivisemmin. Alla kuvia toiselta puoliajalta.
 
Loppuun vielä vähä hauskempia otoksia:) Mut hei kiva kun jaksoitte lukea!:)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti