keskiviikko 6. toukokuuta 2015

HPS/YJ - JoKi 6.5.15 (1-0)⚽️

Moi! Ikävä kyllä tähän postaukseen en kuvia saanut koska a) kamera jäi kotiin ja b) pelipaikalla satoi, joten noista syistä kuvaton postaus tällä kertaa.

Heti kun tultiin kotiin, aloitettiin syöttelemään yhen joukkuekaverin kanssa. Syöteltiin ensin lyhyitä normaalisti, sitten otettiin matalia palloja käsiin (koska mä menin ekalla ja se tokalla puoliajalla maaliin). Sitten syöteltiin pitkiä ja senjälkeen taas lyhyitä.
Sitten aloitettiin alkulämpät. Ihan perus. Niiden jälkeen oli pieni operaatio nimeltään pelipaitojen vaihto. Yksi joukkuelainen oli käsittääkseni tullut vierasasussa, joten ajateltiin että kun mulla on ekalla puoliajalla se molarinpaita niin enhän mä sitä omaa pelipaitaa sinne alle tarvitse. Tokalle puoliajalle kun tulin kentälle, niin sovittiin että se toinen molari  antaa oman paitansa kun mä otan sen mun paidan takaisin ja se toinen molari tietysti otti sen molarinpaidan (ottakaa tosta nyt selvää!)
Sitten mentiin ottamaan maalivahdinlämpät. Eka ihan normaaleja vetoja, sitten alanurkat, ylänurkat ja vastaantulot. Sitten otettiin vielä avauksia käsistä. Lämpät meni tosi hyvin ja dyykkauskin sujui hyvin.

Peli alkoi meidän aloituksella. Ekalla pyuoliajalla vastustaja pyöritti peliä aika hyvin, ja pääsi muutamaan vaaralliseen maalitilanteeseen. Kuitenkin näissä hoidin homman joko tulemalla vastaan tai sitten vastustaja veti ohi. Eka puoliaika sujui oikeastaan tosi hyvin. Yhdessä vaiheessa sitten peli pysähtyi hetkeksi maalivahdinavaukseen, kun mulla oli nappiksen nauhat auki ja ne täyty solmia. No koska mulla oli molarinhanskat kädessä ni enhän mä sitä pystynyt tekemään, joten yks kiltti joukkuekaveri autto mua, iso kiitos hänelle! Kuitenkin oon ihan tyytyväinen, koska tää oli mun eka nollapeli maalissa.

Sitten toiselle puoliajalle. Toisella puoliajalla olinkin koko ajan kentällä, eli vaihdossa en edes käynyt. Pelasin oikeana hyökkääjänä. Aluksi pääsin meidän yhden pakin hyvien, pitkien ja korkeiden vetojen avulla hyökkäämään muutaman kerran tosi hyvin. Mutta arvatkaapa jäikö mun vedot lössöiksi? No jäi! Yhteen keskitykseen oon tosi tyytyväinen, vaikka toinen kärki siinä tilanteessa jäikin vähän jälkeen. No, ensikerralla sitten. Nyt myös menin palloon, harhautin ja taistelin pallosta viimeiseen asti. Eli ei munmielestä se toinenkaan puoliaika hassummin mennyt. Tosiaan ikävä kyllä vastustaja pääsi iskemään tokalla puoliajalla yhden maalin, mutta ei 1-0 häviö nyt niin paha oo, ainakaan mun mielestä.

Hyvä jos jaksoitte lukea loppuun asti kun tämä kuvapuoli nyt jäi "vähän" heikommanpuoleiseksi. Seuraava postaus tuleekin varmaan sunnuntain harkoista jos ne pidetään. Hyvää yötä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti