perjantai 17. huhtikuuta 2015

Vastauksia kysymyksiin!

1. Uskotko harrastavasi jalkapalloa, vielä kymmenenkin vuoden päästä?

 Kyllä mä ainakin haluaisin pelata, riippuu mihin suuntaan polvien ja lonkan kunto menee, mutta toivottavasti pelaan!

2. Onko sinulla paljon vapaa-aikaa, vai meneekö kaikki aika jalkapalloillessa?

On mulla ihan riittävästi aikaa, silloin tällöin käydään omatoimisesti kentällä, ja sitten tietty pelit, harjoitukset yms. mutta ihan hyvin on vapaa-aikaa.:)

3. Ootko pelannut koko ajan samassa joukkueessa?

Juu olen:)

4. Ootko saanut uusia ystäviä tämän harrastuksen kautta?

Oon! Ensinnäkin ystävystyin pariin meiän luokkalaiseen vasta tämän kautta, ja muistaki joukkuekavereista on tullu mulle tärkeitä!:)

5. Ootteko pelannu / käynneet joukkueen kanssa ulkomailla?


Ei olla ainakaan toistaiseksi.

6. Mitkä / mikä teidän joukkueen väri / värit on?

Punainen, musta ja valkoinenkin jossain määrin:)

7. Onko sulla sisaruksia?

Ei ole:)

8. Oletko koskaan seurustellut? (Tai voisitko kuvitella, että harrastuksen ohelle jää seurusteluun edes aikaa)?

a) en oo seurustellut:)
b) kyllä tän ohella varmaan aikaa jäis:)

9. Oletko ihminen, joka helposti heittäytyy uusien asioiden vietäväksi?

En oo:D

10. Miksi haluaisit isona (jos jatkat lukioon, onko se urheilu-lukio)?

No unelma-ammatit on joko jalkapalloilija tai asianajaja, ja en vielä tiedä että haenko urheilulukioon vai mihin.:)

11. Miksi kiinnostuit juuri jalkapallosta?

Itse asiassa mä en tiedä. Tässäpä teille lyhyt stoori:

Olin mun kaverin kanssa niiden pihalla. Sitten se sano että sen täytyy lähteä myöhemmin treeneihin että se ei hirveen pitkään voi mun kanssa olla. No minäpä äärimmäisen fiksuna (tai vähemmän fiksuna) kysyin että pääsenkö mä mukaan. No aika kuluu, mä lähdin kotiin jne. Sitten se kaveri soittaa että en tiedä antaako valmentajat tulla ihan noin vaan. No lähettiin, ja mä jäin jälkeen siitä mun kaverista kun sille tuli sinne treeneihin kiire. No saavuin paikalle myöhässä (koska mä en edes tienny missä ne treenit on!:D) ja kysyin että pääseekö mukaan. No sinne sitten soitettiin joukkueenjohtaja paikalle että pääsenkö mä vai en, ja enhän mä sitten loppujenlopuksi päässyt... Mutta siitä se lähti, ruvettiin hoitamaan vakuutuksia jne ensikerraksi. Seuraavien treenien aikaanhan mä olin ridaleirillä, ja mua harmitti ihan sikana. No voi sitä helpotuksen (ja jännityksen) määrää kun mä ekoihin treeneihin menin... Se homma osottautu ihan sairaan kivaksi ja sanoin että hei mähän tahon jatkaa tätä ja nyt ollaan tässä. Että kaipa kiitos kuuluu tälle kyseiselle kaverille, että mä lajista innostuin:)

Mutta hei tälläseen tarinaanhan on hyvä lopettaa tämä postaus, joten kiitos kysymyksistä ja toivottavasti saitte kaipaamanne tiedot tästä:) Seuraavaan kysymyspostaukseen voi mennä jonkun aikaa, mutta hei aina kommenteissa saa kysyä, ja onhan mulla ask.fm (ellaloimuneva). Siellä mä tod. näk. vastaan nopeammin kun täällä koska vastatakseni kommentteihin täällä mun pitää hilata itseni koneelle joka on mulle todella hankalaa:D mutta ei hätää, kyllä mä täälläkin vastaan!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti