lauantai 25. huhtikuuta 2015

JoKi - JäPS 25.4.15 (0-5) ⚽

Moikka taas! Kirjoitan heti perään toisenkin postauksen, toisesta pelistä (JoKi - TuPS/KP-75 YJ), koska muuten tästä postauksesta tulis vähän turhan pitkä. Ainakin mun mieleen. Pelasin siis sittenkin molemmissa peleissä, koska olinkin ekassa peliä maalissa, jonka takia mut pistettiin tokassa pelissä kentälle.

Tulin kentälle joskus n. 15 yli 10, koska peli alkoi klo 11.00. Meitä oli silloin vain neljä, en tiedä miksi niin moni oli vähän myöhässä. Kuitenkin mentiin pukkareihin istumaan ja rupateltiin siinä hetki, kunnes ajateltiin että voisi olla viisasta alkaa pikkuhiljaa lämppäämään. Alkulämppien vetäjäksi arvouduttiin minä ja yksi mun parhaista joukkuekavereista. No pidettiin sitten ihan normaalit pallottomat alkulämpät. Pallollisia en tehnyt, vaan yksi joukkuelaisten iseistä (miten se kirjotetaankaan:D) lämppäs mua maalilla. Veti vähän joka kulmaan jne, ja tämä sujui mun mielestä multa tosi hyvin. Sain aika monet vedot torjuttua vielä tuossa vaiheessa.

No sitten pieni palaveri ja kentälle! Tässä vaiheessa jännitti kyllä "pikkasen", oli kuitenkin mun eka kokonainen peli maalissa. No muistaakseni JäPS aloitti, ja laittoi heti paineen meidän päätyyn. Aika useasti sain olla tarkkana, kun laidalta tuli syöttö keskelle. Oikeastaan maaleista en hirveämmin muista, kun että puoliajalle mentiin lukemin 0-3. Yksi maali jäi harmittamaan ihan sikana.:/ Se oli nimittäin omari. Tuli kulmapotku ja se tuli ihan suoraan mun käsiin. Se sitten jotenkin luiskahti mun käsistä maaliin, ja että harmitti:/ no, onneksi tää oli vaan harkkapeli eikä lukemilla niin väliä ollut, mutta silti.. Alhana kuvia ensimmäiseltä puoliajalta.

Toisella puoliajalla mun ehdoton heikkous oli avaukset. Ne oli pitkiä ja korkeita, mutta ne vaan meni AINA jollekin JäPSiläiselle, tai sitten jonnekin ihan kuuseen. Ekalla puoliajalla ne sujui _paljon_ paremmin. Tokalla puoliajalla tulin kyllä monessa tilanteessa just sopivasti vastaan. Kerran vastustaja vahingossa kaatukin mun päälle, näytti varmaan aika hassulta, ja olihan se :D Se toinen tokan puoliajan maaleista tuli kyllä jotenkin ihan oudosti. Mä lähin puolessavälissä rankkarialuetta vastaan, en saanut palloa, vastustaja veti tolppaan, puolustajat sai pallon ja veti toista vastustajaa jalkaan, kyseinen pelaaja syötti toiselle maalitolpalle ja pelaaja veti maalin (pointsit sulle jos sait jotain selvää tosta!:D) Alla kuvia toisesta puoliajasta.
Sitten kun tuomari puhalsi pelin loppuvihellyksen, ei muuta kuin kättelyt, pois kentältä ja valmistautumaan sekä henkisesti että fyysisesti seuraavaan peliin.

Kiitos jos jaksoit lukea, kirjoitan tänään vielä toisestakin pelistä. Tosin sillä välillä käyn saunassa ja syön, mutta kyllä mä tänään iitä varmaan kirjoitan..:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti