tiistai 17. maaliskuuta 2015

Champions League

Kuinka moni teistä katsoo mestarienliigaa? Ite katon aina tiistaisin kaikki matsit, oli siellä mitkä joukkueet tahansa. Entä mikä on teiän lempijoukkue(et)? Mulla tietty barça, mikä muukaan;) Mutta kyllä mä niitä muidenkin joukkueiden pelejä katon, onhan tota ihan mielenkiintosta seurailla:) Erityisen tarkasti oon nyt parissa viime pelissä tarkkaillu maalivahtien toimintaa ja ratkasuita eri tilanteissa. Jospa tosta ehkä oppiskin jotain:)

Itseasiassa kun nyt kirjoitan tätä tekstiä, kello on 25 vaille 11 illalla, ja puoliaika on tällähetkellä menossa. Nythän on 17.3 tiistai (mestarienliigapelit tulee aina tiistaisin kakkoselta) ja vastakkain on Atletico De Madrid ja Bayern 04 Leverkusen. Itse kannatan näistä tota ekaa.. Onko muuten teillä huomaamattanne se, että jos ette tiedä kummastakaan joukkueesta hölkäsen pöläystä, niin valitsette lempijoukkueen nimen tai peliasujen perusteella?:D Jotenkin mulle vaan muodostuu heti pelin alkuun se, kumman joukkueen haluan voittavan, ja se yleensä muodostuu ensivaikutelman perusteella jonka taas mulla luo jostain kumman syystä nimi ja peliasu. Ja joskus tietty jos on jotain symppiksen näkösiä pelaajia niin sitten sekin saattaa vaikuttaa.. :D

Mutta hei nyt täytyy keskittyä, peli jatkuu, toivotaan että Atletico Madrid (joka on muuten 1-0 johdossa) voittaa!:)
Ostin tänään tälläset socin molarinhanskat. Onko teillä kokemuksia? Ainakin näin alkuunsa vaikuttaa ihan hyville hanskoille, mitä nyt ompeleet on vähän huonot. Hyvät pehmusteet ja kaikki. Onko hyvät, kenties huonot vai jotain siltä väliltä? Kokemuksia kommentteihin!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti