keskiviikko 19. marraskuuta 2014

Väliin jääneet treenit

Moi! Nyt vähän tylsempää asiaa tiedossa, nimittäin, tän päivän treenit jäi väliin. Syy on siinä, että varpaassa on jotain venähdys- / revähdysvamma sekä joku ruhjevamma, ja sen takia mulla on kepit. Nyt olen ihan 100% varma, että lähes kaikki siellä olijat ajattelee, että mihin ihmeeseen toi tyyppi tarvitsee keppejä, kyse on kuitenkin vaan varpaasta eikä siinäkään mistään vakavammasta. Voin selittää. Eli kipu varpaassa on tällä hetkellä sen verran kova, että sitä ei pysty taivuttamaan eikä sille voi varata juuri lainkaan painoa. Jos kävelen ilman keppejä, joudun "ontumaan" niin että kävelen joko ulkosyrjällä tai kantapäällä. Kun voin varata painoa kepeille, pystyn kävelemään jalka suorana. Lääkäri sanoi että mielummin sitten kepeillä suorassa kuin ilman keppejä vinossa. Kuitenkin nyt perjantaina oon oikeasti todellakin menossa treeneihin, nimittäin jo tänpäiväsistä treeneistä poisjääminen oli kova paikka mulle, niinkun treeneistä poisjääminen yleensäkin. Joten mäjän en tasan aio olla pois treeneistä, oli lääkärit mitä mieltä tahansa. Eli viimeistään perjantaina saatte sitten seuraavan postauksen! Tod. näk kirjoitan teille kohta  jotain spesiaalia tämän väliin jääneen treenipostauksen tilalle. Toivottavasti ymmärrätte. Varmaan moni jo huomasikin että oon aika pahoillani tästä, mutta yksiä treenejä enempää en väliin jätä! Eli perjantaista saatte aivan varmasti postausta, ja todennäköisesti sunnuntaistakin. Tosin perjantain treenit on sisätreenit, mutta treenit kuitenkin nekin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti