sunnuntai 30. marraskuuta 2014

Joulukalenteri #1: joululahjatoiveet



Starbucks Iced Insulated To-Go Cup Profile Photo




Moi! Nyt olis sitten joulukalenterin ensimmäisen luukun aika, ja tällä kertaa esittelen meikäläisen joululahjatoiveet!
Tässä siis listaa asioista, joita toivon joululahjaksi!

Starbucks-muki:

Mä niin rakastan tätä mukia niiin paljon! Tollanen olis toiveissa! Eli sen takia toivon tuota, että tuolta ei niin helposti tule vedet ulos, jos kaatuu, koska pillikään ei lähde tuolta pois. Tai lähteehän e, mutta silloin kansi täytyy irrottaa.

 

Lahjakortti mangoon:

Käytiin tossa vähän aikaa sitten jumbossa, ja arvatkaapa mitä löysin? No m löysin mangon! Oikeasti mä en edes tiennyt että Suomessa on mangoa, joten lahjakortti sinne pääsi ehdottomasti toivelistalle!





iTunes-lahjakortti:

Mun on jo jonkun aikaa pitäny ostaa musiikkia mun puhelimeen, mut en vaan oo saanu aikaseks, pitäis jotain kivaa ladata... Ehkä tää vähän inspirois, plus että saisin tietty "ilmaseks";)











Rahaa:

Kuka nyt ei rahaa toivoisi? Tällä voisin kustantaa aivan yli-ihanan Guessin kaulakorun, tai jos paljon tulee niin vaikka lompakonkin! Aivan ihania, onko kokemuksia?





iPhone kuoria (läpällisiä):

Näitä tartteen oikeasti lisää! Mulla on kahet tälläset läpälliset kuoret, toisista on tuo sisällä oleva "kuori" niin pahasti rikki, että puhelin ei enää pysy niissä, ja toisetkin on vähän rikki sisältä, mutta niistä on tullut hirveän sotkusen näköset nyt kun kaikki blingit on irronnu. Eli joulupukki hoi, täällä tarttettais tälläsiä!






Herkkuja:

Apua, kun katson tota kuvaa niin alkaa hirveästi tekemään mieli suklaata!:D Kuka nyt ei toivoisi herkkuja, suklaata tai jotain hyvää ja syötävää joululahjaksi? Oon joka vuosi saanut herkkuja ja toivonmukaan saan tänäkin vuonna!



Sisustustavaroita:

Mä oon oikeasti nyt niin hurahtanu sisustamiseen, että huhhu! Koko ajan mut löytää ihastelemasta näitä ihani Finnmarin tuotteita niin liikkeen sisällä kuin näyteikkunassakin! Eli tottakai näitäkin on pakko toivoa, että ei tarvitse sitten omia rahoja kuluttaa näihin!:D









Starbucks-kahvimuki:

Vaikka en kahvia juokaan, toivon silti tälläistä, koska olishan tästä kieltämättä ihan kiva juoda kaakaota aamulla ja mennä sänkyyn löhöämään! Tykkään vaan ihan valtavasti tosta Starbucksin logosta, en edes tiiä miks, se on vaan hieno!:D






SheInside vaatteita:


Mun on pitänyt tilata jo pidemmän aikaa itelleni jotain kivoja SheInside-vaatteita! Mutta, arvatkaapa kaksi kertaa että oonko saanut aikaiseksi? No en! Nyt toivoisin paria kivaa neuletakkia ja villapaitaa, jospa joulupukki saiskin enemmän aikaseks kun mä!








Tuossa oli nyt muutama niistä, ei lähellekään kaikkia mutta osa, jos laittaisin kaikista kuvan / kuvauksen, istuisitte vielä huomennakin lukemassa tätä postausta! Saatte sitten kuitenkin joulun jälkeen postausta siitä, mitä sain lahjaksi, ja toivottavasti kyseinen postaus sisältää ainakin nämä asiat!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti