sunnuntai 26. lokakuuta 2014

NuPS - JoKi & ACK - JoKi 25.10.14 ⚽

Moi! Saattekin tänään kaksi postausta, sillä mulla on tänään myös harkat, ja yritän saada jonkun kuvaamaan. Kuitenkin nyt olis tarkotus kertoa vähän tarkemmin eilisistä peleistä. Pelit oli siis talvisarja-pelejä.

NuPS - Joki (2-0)


Eka peli me hävittiin 2-0. Mun mielestä ei kuitenkaan todellakaan pelattu huonosti, vaan päinvastoin kaikki tsemppas mun mielestä hyvin eikä tuloskaan mikään hirveä ollut. Tietenkin häviö harmittaa aina vähän, mutta niinhän sen pitääkin. Mun mielestä peli meni pääosin tosi hyvin, harmi että vastustaja pääsi iskemään ne kaks maalia sinne. Maalivahti pelas kyllä tosi hyvin, torju monia hyviä vetoja! Ne kaksi vetoa oli vaan lähestulkoon mahdottomia, ja harva olis varmaan niitä kiinni saanut. Oma pelipaikkani oli tässä pelissä keskikenttä ja muistaakseni pääsin kärjessäkin pikaisesti käväisemään.
^ Omat pelipaikkani. Jos joku ei
 tuosta ymmärrä niin
 olin oikea laita (eli keskikenttä) ja toinen
 kahdesta kärjestä ja itse pelasin oikealla puolella.

ACK - JoKi (1-1)


Jes! Peli päättyi 1-1 tasapeliin. Johdettiin alkuunsa 0-1 meikäläisen maalilla. Tuo tilanne pelattiin kyllä tosi hienosti, vaikka itse sanonkin. Meiltä yksi pelaaja pääsi laukomaan, mutta maalivahti tuli todella hyvin vastaan ja torjui laukauksen. Kuitenkin se kimposi maalivahdin käsistä tolppaan ja mä seurasin tilanteen loppuun, jolloinka pääsin vetämään ihan tyhjiin. Harmi ettei jäänyt voittomaaliksi, kun vastustaja pääsi vielä vetämään yhden kaukolaukauksen josta tulikin 1-1 tasoitus, mutta täytyy sanoa että oli kyllä ihan sairaan hyvä laukaus eikä sille meidän maalivahti voinut. Kuitenkin omalta osaltani oon tosi tyytyväinen kyseiseen peliin ja todistuksena siitä meille kotiutui myös ACK:n viiri.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti