keskiviikko 15. lokakuuta 2014

Kiirettä

Moi! Aloitan tämän blogin kirjoittamalla itsestäni hiukan enemmän. Ei olen nimeltäni Ella, blogissa esittäydyn nimellä Ella L. Olen 11-vuotta, täytän tosin marraskuussa 12. Olen syntynyt Hyvinkäällä, mutta nykyistä asuinpaikkaani en kovin tarkkaan kerro. Minulla ei ole siskoja eikä veljiä, eikä myöskään lemmikkejä. Käyn ala-asteen kuudetta luokkaa. Harrastan epäsäännöllisesti ratsastusta sekä tietysti jalkapalloa. Omaan vaaleat hiukset sekä siniharmaat silmät. Pituuteni herättää monessa ihmisessä mielipiteitä ja kysymyksiä. Olen 171cm pitkä. Tykkään viettää aikaa kavereiden kanssa, olla koulussa (päivästä riippuen), kirjoittaa blogiin, valokuvata, katsoa youtuben videoita jne.

Lempiväreihini kuuluu punainen, joka onkin meidän pelipaitojen väri. Lempparilaulajaa mulla ei oikeastaan oo koskaan ollut, yleensä tykkään jonkun artistin siitä yhdestä tietystä biisistä ja muuten ne onkin sitten huonoja ne biisit mun makuun. Harvoin tykkään ainakaan kauhean monesta saman laulajan biisistä. Lempi TV-ohjelmien listaan kuuluu tällä hetkellä vaan simpsonit ja PLL (pretty little liars). Elokuvien puolelta yhtä suosikkia ei ole, kaikki on aikalailla hyviä. Kirjoja en oikeastaan lue, joten lempparia ei sen puolesta löydy. Lempinäyttelijöitä on esim. Minttu Mustakallio, Aku Hirviniemi jne, aika perus. Lempimaita on Argentiina, Espanja, Suomi (tietty:D) ja muita ei taidakaan löytyä. Lempiruoka on uunissa tehty ja päivän päästä pannulla paistettu makaronilaatikko. Ai että. Lempparijuoma on ehdottomasti maito. Lempiherkku on ehkä mokkapalat, kun ne on tehty hyvin. Jäätelömauista tykkään eniten Ben & Jerrysin jätskeistä. Lempi vaatekauppoja ei oikeestaan ole, tykkään kaikista. Lempparinettisivut on ehkä youtube, blogit, muitten blogit ja nettivaatekaupat. Lempiauto on mersu, meillä oli ainakin ihana! Lempivuodenaika on tietysti kesä.

Teen tänään postausta tän päivän treeneistä. Eli sitten lisää kuulumisia, moikka!

6 kommenttia:

  1. Tosi söpö ulkoasu ja kirjoitat hyvin :) Tsemppii bloggaamiseen!
    Jos haluat, voit käydä katsomassa mun blogin: jasujasu.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Ja kävin katsomassa, sekä taisin yhden kommentinkin heittää;)

      Poista
  2. Heippa Ella!

    Kirjotat tosi hyvin ja sujuvasti, vaikka olet nuori :) Eksyin blogiisi kun kommentoit tilaani, jossa etsin uusia blogeja lukuluettelooni, facebookissa. Jalkapallo ei tosin ole kauhean lähellä sydäntäni, mutta mietin vielä lukijaksi liittymistä :) Jos sinua kiinnostaa käydä vilkaisemassa minun blogia, niin tässä sen osoite: http://oceandropss.blogspot.fi/ Jatka samaan malliin, kyllä ne jalkapallosta kiinnostuneet huomaavat hienon blogisi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ensinnäkin, kiitos tosi paljon! Kävin myöskin katsomassa sinun blogisi, ja olisin kommentoinut, mutta sanavahvistus oli päällä eikä se minulla valitettavasti toimi:(

      Poista
  3. En tienny et sul on futisblogi! Alan kyl seuraamaa!!

    VastaaPoista